Websites, GDD en marketing automation

In deel twee wordt verder ingegaan op inbound marketing met een belangrijke rol voor marketing automation. Wat is een goede workflow en hoe ontwikkel je die zonder uren te puzzelen? Growth Driven Design (GDD) is de gouden standaard aan het worden voor websiteontwerp ten koste van traditionele ontwerpprocessen. In dit college wordt de ‘must know’-kennis voor marketeers uitgelegd zodat je webdesigners en bureaus kunt aansturen om de ‘best ever’ website voor je te maken. Daarnaast besteden we veel aandacht aan de grote en groeiende markt die de afgelopen jaren is ontstaan voor inbound software. Wie zijn de grote en kleine voorname spelers en hoe kies je de juiste software om mee te werken? Met college 4 eindigt de eerste collegeweek. Wij zullen je vragen om tussen de eerste en tweede collegeweek de internationale online certificering tot Inbound Marketeer te doen. Natuurlijk bereiden wij dit goed met je voor, zodat je de hoogste slagingskans hebt.

Keywords inbound, contextual marketing, marketing automation, workflows, A/B testen, GDD, webdesign, big bang development, marketing automation software.